استراتژی لینک به وسیله تبادل بک لینک ها 2015

استراتژی لینک به وسیله تبادل بک لینک ها 2015

استراتژی لینک به وسیله تبادل بک لینک ها 2015

 

شاید تا همین چند هفته پیش یا چند ماه پیش یک وب سایت با یک تبلیغات با هزینه کم در چند وب سایت بزرگ یک شبه جایی در بین وب سایت های بزرگ داشت که اگر تعریفشو کمی تفکیک کنیم ( با تبادل لینک ) می توانست در نتایج اولیه جستجو وجود داشته باشد و خیلی از وب سایت هایی که در این زمینه فعالیت داشتن را کنار بزند . ولی خوشبختانه گوگل با الگو های جستجوی جدیدش جلو این کار را گرفت به این ترتیب خیلی مهم شد که کاربردان بداند چطور لینک سالم و تمیز و مطمعا با ارزش از وب سایت ها دریافت کنند تا تاثیری مثبت بر وب سایت های آن داشته باشد بک لینک ها نیز به چند بخش داخلی و خارجی نیز تقصیم بندی می شوند

 

شاید با کمی فکر بگیم چقدر شبی هم هستند پس چرا تفیک می شوند . تنها دلیل این موضوع بین کارشناسان بهینه ساز وب این هست که بتوانند توضیح دقیق تری از امار و ارقام های یک وب سایت بدست بیاورند و به صورت دقیق تر این موضوع را پیگیری کنند و متمرکز شوند مبحث لینک های پیگیر شوند و غیر قابل پیگیری (nofollow) خوب شاید قبلا نیز در وب سایت صحبت کرده باشیم که هر لینکی که از وب سایت شما خارج می شود یک سری ترافیک و اسپایدر های جستجوگر هارا به همراه خودش می برد به وب سایت مذکور ولی اگر برگشت نداشته باشد

 

چه اتفاقی پیش می آید ؟ اتفاق هایی که پیش می آید بر اساس تجربه و مقالات معتبر سئو اگر وب سایت شما رتبه کمی نسبت به یک وب سایت بزرگ داشته باشد هیچ تاثیر قابل قبولی در وب سایت شما ایجاد نمی کند و استفاده زیاد آن نیز باعث پسرفت وب سایت شما می شود اگر وب سایت شما دارای رنکینگ بالا باشد و به وب سایت کوچک تر از خودش لینکی با ترافیک بالا در جای جای وب سایت خودش بدهد گوگل فکر می کند این وب سایت دارد لینک می فروشد

 

اگر تعداد این لینک ها زیاد شود متاسفانه باعث شکست وب سایت می گردد اگر وب سایت شما به یک وب سایت همپایه و در یک سطح نیز لینک بدهد و اگر لینکی برگشتی به صفحه خود وب سایت شما نباشد یا وجود نداشته باشد باعث انتقال کاربران و فرو رفت در سیاهی جستجو می شود

/ 0 نظر / 31 بازدید